loading...
آی پهباد
آی پهباد بازدید : 53 یکشنبه 11 شهریور 1397 نظرات (0)

مشخصات ظاهری کوادکوپتر W606-3

ابعاد و طراحی

کوادکوپتر دبلیو W606-3 دارای ابعاد 42x32x15 سانتی متر است و تنها در رنگ مشکی عرضه شده است. W606-3 دارای وزنی در حدود 600 گرم و وزن بسته بندی آن 1.955 کیلوگرم است. قطعات الکترونیکی و پلاستیک مواد به کار رفته در ساخت این دستگاه می باشد.

مشخصات دوربین دبلیو W606-3

هواپیمای بدون سرنشین U - FLY W606 – 3 ، دارای دوربین 2 مگا پیکسلی با کیفیت HD می باشد و در هر لحظه امکان ثبت تصاویر و ویدئو 720p (قابل تنظیم) را به کاربر می دهد. ویدئو  فرکانس انتقال تصاویر 5.8 G و FPV است و در حدود 200 متر قابلیت ارسال تصاویر به طور زنده را دارد. با وجود کارت SD 4 گیگ در این پهباد نگران فضا برای ذخیره عکس ها و تصاویرتان نباشید.

کوادکوپتر W606-3 دوربین دار

مشخصات باتری و موتور  W606-3

این کوادروتور دارای باتری لیپو با ظرفیت 7.4 ولت 1800mAh  است و مدت زمان شارژ آن 150 تا 180 دقیقه است. با هر با رشارژ باتری دستگاه می توانید 8 الی 10 دقیقه کوادکوپتر را پرواز دهید و لذت ببرید. در هنگام اتمام شارژ باتری ، دستگاه به شما هشدار خواهد داد.

نوع موتور کوادکوپتر W606-3 موتور براش می باشد و از قدرت خوبی برخوردار است بصوری که می‌توانید دوربین های سبک را به آن متصل کنید.

باتری کوادکوپتر

مشخصات ریموت کنترل دیجیتال

کنترل از راه دور 4 کاناله با قدرت  2.4 گیگاهرتزی ، استحکام بالای کوادکوپتر را در برابر ضربات تضمین می کند. برد این Drone در حدود ۳۰۰ متر به صورت افقی و ۱۰۰ متر به صورت عمودی است. با فشردن تنها یک کلیک می توانید عملکرد دستگاه را به حالت اولیه و اصلی برگردانید.

تعداد باتری های فرستنده کوادکوپتر W606-3 ، شش عدد از نوع AA  و 1.5 V  است.

فرستنده دیجیتال

ژیروسکوپ هواپیمای بدون سرنشین W606-3

دبلیو 606-3 UFLY ساخته شده در 6 محور ژیروسکوپ است و با وجود این قابلیت پرواز را برای کاربران آسان تر کرده است. این ویژگی موجب حفظ ثبات و پایداری هواپیما شما خواهد شد. (ﮊﯾﺮﻭﺳﮑﻮﭖ ﯾﮏ ﻗﻄﻌﻪ ﯼ ﮐﻮﭼﮑﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻫﺮ ﺍﻧﺤﺮﺍﻑ ﺑﻪ ﭼﭗ ﯾﺎ ﺭﺍﺳﺖ ﺭﺍ ﺟﺴﺖ ﻭ ﺟﻮ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﺩﺳﺘﻮﺭﯼ ﺭﺍ ﻣﯿﻔﺮﺳﺘﺪ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺟﻠﻮﮔﯿﺮﯼ ﺍﺯ ﻫﺮ ﺍﻧﺤﺮﺍﻓﯽ ﺷﻮﺩ)

قابلیت هدلس مود

کوادکوپتر W606-3 مجهز به نسل جدیدی از حالت بدون سرنشین (IOC) می باشد. با فعال کردن حالت بدون سر، دستورات چپ و راست و عقب و جلوی رادیوکنترل بدون در نظر گرفتن جهت سر پرنده و مستقل از جهت گیری آن به درستی اجرا می شود. این ویژگی برای خلبانان مبتدی و حرفه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کوادکوپتر W606-3

قابلیت حرکات کوادکوپتر

بالا - پایین، چرخش سمت چپ - راست، جلو - عقب، پرواز چپ – راست،  رو به جلو، حالت بدون سرنشین از قابلیت های پرواز W606-3 است.

بازگشت خودکار

با این قابلیت می توانید در هر شرایطی تنها با یک کلیک quadcopter  را به سمت خود برگردانید. این ویژگی زمانی مناسب است که هواپیمای بدون سرنشین در فاصله 100 متری از شما پرواز می کند و شما از کنترل آن خارج شده اید؛ در این هنگام باید کلید سمت راست بالای فرستنده دیجیتال را فشار دهید تا پهباد شروع به بازگشت به سمت شما کند.

مانور 360 درجه

با استفاده از یک دکمه روی رادیو کنترل می توانید هواپیما را در اطراف خود چرخانده و چرخش 360 درجه یا مانور فلیپ را با عملکرد عالی و شگفت انگیز تجربه کنید.

سنسور فشار سنج

سنسور فشار سنج برای تنظیم ارتفاع پهباد است؛ بخصوص برای مواقعی که نیاز به گرفتن تصاویر و یا ضبط ویدئو حساس با کیفیت بالا می باشید.

تثبیت ارتفاع

با استفاده از این قابلیت کاربر می تواند در هر ارتفاعی که نیاز است،  ثابت بماند. سپس جوی استیک سمت چپ که مخصوص ارتفاع پرنده می باشد را رها کرده و فقط جهات پرنده را کنترل کنید.

تیک آف و فرود آسان و ایمن برای خلبانان تازه کار

برای فرود دکمه ی مربوطه را فشار دهید، موتورهای هواپیما شروع به چرخش و کاهش ارتفاع تا 1-2 متر می کنند و به آرامی آماده فرود می شوند.

پروازی آسان و زیبا در شب

با وجود چراغ LED در قسمت زیرین این Drone می توانید یک پرواز جالب در شب را تجربه کنید و لذت ببرید. چراغ ها با نور خود محیط اطراف را برای پرواز به راحتی روشن می کنند.

LED -W606-3

قابلیت های دیگر W606-3

  1. قفل حالت پرواز برای کنترل فوق العاده آسان
  2. مجهز بودن به قطب نمای الکترونیکی

محتویات بسته بندی

کوادکوپتر، فرستنده دیجیتال، پروانه، پیچ گوشتی، 4G کارت SD، رم ریدر، پایه فرود ، کتابچه راهنمای انگلیسی، USB شارژر، باتری،  کابل

خرید کوادکوپتر U-FLY W606-3

این محصول با طراحی خاص چچیزی شبیه به مالتی روتور Lily را در ذهن ما تداعی می کند. در واقع این Drone در طراحی، برگرفته از لیلی است. شما می‌توانید خرید کوادکوپتر U-FLY W606-3 را از فروشگاه محصولات پروازی و تفریحی آی‌پهباد به همراه ضمانت سلامت و اصالت کالا و همچنین تامین و نگهداری انجام دهید.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 166
  • بازدید سال : 954
  • بازدید کلی : 4,746